Post by rimulrexihan on Feb 15, 2022 7:20:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini World: CREATA ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini World: CREATA IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Mini World: CREATA 2022 version ▞▞▞
Hood
Seuraava päivitys: tuo sika, Seuraavat ongelmat: moninpeliä ei voi pelata
Annoin tälle sovellukselle kolmen tähden, koska sovelluksessa on kaikki, mutta sovellus on liian raskas ja siinä on 180 mb, ja pelkään, että jos siinä on 180 mb, en voi toistaa sitä, koska se on liian raskas yhdessä sovelluksessa. Arvostan ponnistelujasi, mutta vähennä sovelluksen MB:tä, koska se vahingoittaa muita sovelluksia, en sano, että siinä on virus, mutta halusin vain sanoa, että sovellus on loistava, mutta se on liian raskas. Tämä kaikki kiitos ~
Mini World: CREATA Avventura norv
Muutan arvosteluani ja tähtiä. Grafiikka on mahtava, hahmot ovat todella hyviä, oman mafian, esineen, ajoneuvon ja lentokoneen tekeminen on nautinnollista, mutta yksi asia, joka todella tuottaa minulle pettymyksen, on Lag ja sanomalla hidas yhteys. Minulla oli 4G-data ja voin käyttää Call of Duty Mobilea ilman ongelmia, sama koskee Brawl Starsia ja Car Parking Multiplayeria. Korjaa palvelin kiitos. Tämä on suosikkini lohkopelini Minecraftin lisäksi. Kiitos.
Mini World on ajan ja rahan haaskausta. Mielestäni sinun ei pitäisi LATAA sovellusta ystävät ja perheenjäsenet potkitaan pelistä ilman syytä ja se on naurettavaa. lapset potkaistaan pois pelistä vain siksi, että internet ei toimi! ja monilla pelaajilla ei ole tarpeeksi rahaa saada skinejä. pelaajat eivät halua saada mainoksia. he haluavat skinit, älä pakota meitä saamaan skinejä, kiitos.
Olen pelannut tällä pelillä nyt viikkoja ja nautin siitä, mutta yhtäkkiä kun avaan maailmani, kuolin ei, mihin kaikki varastoni sisältö katosi, jopa kahden suuren säilytyslaatikoni sisältö. . Malmit, ruokapuutyökalut ja muut tavarat katoavat yhtäkkiä säilytyslaatikon sisään. Toivon, että voisit korjata nämä virheet.
Mini World: CREATA Περιπέτεια iehn
Edelleen rakastan peliä, mutta nyt se ei lataudu. Pääsen latausnäyttöön, kun se saavuttaa 98 %, näyttö pimenee, sitten olen takaisin puhelimeni päänäytössä. Julkaisin siitä Facebookissa juuri ennen joulua, enkä ole saanut vastausta sen jälkeen. Poistan pelin, kunnes kuulen.
Niin hauskaa, ystäväni kertoi minulle tämän pelin ja se on niin hauskaa
Tämä peli on perseestä, kun pelasin noin 2 päivää, se osoitti, että yhteysni aikakatkaistiin ja ajattelin, että wifi ei toimi, joten testasin YouTubea ja Play-kauppaa, mutta ei ole ongelmaa, pls korjaa tämä peli, lol, tämä peli on ehdottomasti stressaavaa.
tämä peli oli hämmästyttävän hyvä, nautin siitä paljon gf:ni kanssa, mutta törmäsimme ongelmaan uuden päivityksen kanssa. kenellä tahansa palvelimen luojalla ei olisi ongelmia pelin pelaamisessa, mutta palvelimelle liittyneellä henkilöllä olisi elämänsä pahin aika, koska peli jäätyy/viivästyy jatkuvasti. tämä on ollut suuri ongelma minulle ja kumppanilleni, koska rakastimme tätä peliä todella paljon ja sen pelaaminen ja talomme/kylämme laajentaminen oli meille jokapäiväistä rutiinia. toivottavasti tämä voidaan korjata. ty
Kenzo Dev: N Kehittämä Android-Sovellus Mini World Craft : Exploration & Survival Building On Lueteltu Luokassa Seikkailu. Nykyinen Versio On 2.0 Julkaistu
Pelin kehittäjä: kirjaudu sisään 7 päiväksi saadaksesi päällikön. Kirjauduin 7 päiväksi ja se palautui viidenneksi päiväksi, eikä pääpalkintoja enää ole. aseen erikoisominaisuus on bugi, joskus sitä ei voi käyttää ennen kuin paikka on vaihdettu. niin monia muita bugeja vastaan, toivon, että lisäätte uuden hahmon, joka auttaa minua kokkaamaan, tai jotain, jota vihaan online-tilassa, joten monet pelaajat tulivat ja surivat tavarani ottivat kaiken ja lähtivät.
Ennen tätä päivitystä pidin pelistä, mutta nyt se on PAHIIN PELI KÄÄNTÄ KAIKKI TAKAISIN
Grand Hotel Mania – My Hotel Games. Hotel Tycoon APK lataa ...
Tää on hyvä peli≥≤>✓!!!!!!!!!!
Annoin 2 tähteä, koska tässä miksi:first. Kun pelaan peliä ensimmäisen kerran, se on vain musta näyttö ja voin vain satunnaistaa nimeni. Korjaa tämä tai annan 1 TÄHDEN SIVUA.
Astral Ascent. Coming Soon ✧ Wishlist now!. While (You) World.Create(). Coming Spring 2021. 危机之后:暴风雪. 11.2021. Flatworld. 2021. Moonray.
...... okei
ERITTÄIN KIVA . mutta minulla on paljon vikoja tässä pelissä. Estä häiriöt. Jos käytät maastoeditoria esimerkiksi jumiutuessasi voit helposti tulla ulos. Oikeasti! Ole hyvä ja korjaa nämä virheet! nyt annan tälle pelille 1 tähden.
En voi mennä laamaplaneetalle, koska minulla oli portaali, mutta uuden päivityksen vuoksi en pääse tähtiaseman läpi, koska joka kerta kun menen sinne, se palaa portaaliin ja palaan normaaliin maailmaan, portaaliin. on vaurioitunut ja nyt en voi mennä maailmaan tuleen portaalin enkä tähtiaseman kautta, koska se palaa aina samaan paikkaan vaikka portaali tuhoutuu, korjaa se tai ainakin saa portaalista taas toimivan.
Mini World Block Art mod apk (paljon rahaa) v0.48.10 - VIP APK
Erittäin hyvä yoy voi tehdä monia asioita, mutta tulin hyvin surulliseksi, kun poistin sen ja asensin uudelleen ja se aloitti kaiken edistymiseni uudelleen. En muista salasanaani, joten korjaa se.
Se ei anna minun ladata sitä, vaikka minulla on tarpeeksi tilaa 1 tähti myös olen pienessä puhelimessa, kun poistin muita juttuja, en silti antanut minun tehdä sitä, joten tämä peli on tyhmä, sanoin jopa äidilleni tehdä se, että hän ei voinut huonoa peliä isä ei voinut tee se joko tästä syystä annan sille 1 tähden sen lisäksi, että yritin tehdä sitä muilla sovelluksilla, ei koskaan toiminut IM JUKUN EI PELIT NYT tämä on kehittäjien vika, ei minun, olen isoäidissä haluan mennä kotiin isoäiti ei anna minun aina kun kysyn häneltä hän sanoo "ei", haluan vain mennä kotiin
Aina kun luon uuden maailman ja jätän maailman. En voi palata sisään, koska siinä lukee "sopimattomia sanoja, kirjoita uudelleen". Ei ole väliä millä sanoilla sen laittaisin kuten "metsä" "viidakko" jne.
Thr peli on hyvä ongelmani on latausnäyttö
Colour the Small One on australialaisen laulaja-lauluntekijä Sian albumi vuodelta 2004 ... Eco Challenge oli seikkailu-urheilukilpailu, jota pidetään yhtenä
ok, olet asentanut tämän pelin ja asentanut sen uudelleen. se jäätyy ja potkaisee minut ulos ja olen todella turhautunut siihen!! poikani rakastaa tämän pelin pelaamista, mutta myös turhautuu, koska se saa hänet käyntiin. Minulla on erinomainen internet, joten jotain on vialla tässä pelissä!
tämä peli on erittäin hauska ja jokainen voi luoda katkaisijan, ja minä pidän tästä pelistä kovasti
Tic Tac Toe Glow Vabaajamängud upk
Annan tälle pelille kolme tähteä viidestä, koska se on todella hyvä peli. Ainoa suuri ongelma siinä on, että se viivästyy aina pelattaessa moninpeliä ystävien kanssa. Jos liityn heidän maailmaansa, puhelimeni viivästyy, ja jos he liittyvät minun maailmaani, heidän puhelimensa viivästyy.
Tämä peli on hieno ja niin hyvä, mutta kun pelaan peliä pitkän tunnin tai pelaan vähän, niin tulee merkki, sitten napautan merkkipainiketta ja palaan aloitusnäyttöön, joten korjaa se
Se on mahtava peli ja rakastan sitä, mutta joka kerta kun haluan avata sen, se ei halua avautua, voitko korjata sen?
Sisko sani hyvä peli
Tämä on mukavaa, mutta se pilaa karttani kuin kaipaisin vanhaa craftboxia, koska haluan tehdä ruohoa, mutta valmistettu kullasta ja timantista, mutta craftboxissa ei ole ruohoa! Ja en vain osaa käyttää uutta asiaa, että kuinka paistan lihaa tai puuta tai muita, kaipaan vanhaa!! Korjaa se (((((((
Mini World: CREATA Avventura norv