Post by rimulrexihan on Feb 15, 2022 7:50:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Secret Society: Mystery ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Secret Society: Mystery IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere nøkler ▞▞▞
▞▞▞ The Secret Society: Mystery 2022 version ▞▞▞
Only you can break the secret of the Mystery Manor. ... Lister: 0 + 0 Poeng: 0 + 13,693 Join the secret Mystery Society and find hidden objects! You've .
elsker grafikken og bildene det eneste den misliker er gems minispillet, gems bytter saktere enn de skulle ønske dreper tid raskere det burde være som skjult by minispill enn det vil bli bedre
akkurat som alle disse spillene, må du betale for å fortsette å spille eller vente på at energien skal gjenopprettes.
Jeg vil elske dette spillet, jeg elsker grafikken, men og som alltid er det et men, skriften i spillet er ekstremt liten, jeg finner meg selv i å gjette eller bare berøre et element, hvis dette kunne rettes opp, ville jeg absolutt gitt spill 5 stjerner. Dette kan bli en fantastisk spillopplevelse.
The Secret Society: Mystery Avontuur hgd
Blocky Cars robots, tank games Aksyon rlpr
Artig spill. Men "Venner"-delen har ikke fungert på flere uker, og jeg kan ikke samle inn (eller gi) gaver - skjermen er bare blå, med kategoriene i hvitt nederst.
Coll
The Secret Society: Geheimnis Abenteuer lez
Spilte spillet i går uten problemer, men spillet vil ikke åpne i dag, jeg har måttet slette spillet
Jeg har spilt i et minutt og spart pengene mine på spillet for å låse opp et nytt bilde. Da jeg startet appen tok den alle myntene mine. Jeg er mer enn forbanna....jeg vurderer å slette den for gd
Spill der du kan finne ledetråder og skjulte objekter for å løse ...
Det bør ALDRI være en tid da det IKKE er noen belønning for å vinne! Hvilken voksen trenger mer frustrasjon, spesielt i et spill vi IKKE har tid til å spille, men vi gjør det når vi kan! Liker ikke det "nye" utseendet til søkeelementene ELLER annonsene for flere G5-spill som dukker opp. Jeg har ikke penger til å betale for diamanter, edelstener, energi ... hva som helst. Spillet burde vite det siden jeg har sagt NEI i 6 år.
Bra spill! Jeg liker utfordringen. Å finne venner er litt forvirrende, men jeg har endelig funnet ut av det. Mitt favorittspill på brettet er Memory Match. Men jeg liker dem alle sammen. Rommene er satt opp veldig bra. Hvis du har problemer med å se, kan du gjøre rommet større ved å trykke fingeren på rombildet.
Siden de siste oppdateringene har spillet bare stengt av.
Elsker utfordringen med de forskjellige delene av spillet.
JEG ELSKER DETTE SPILLET Å UTFORKE ALLE DE ULIKE NIVÅENE
flott grafikk overalt, massevis av gjenstander å søke etter for å lage samlinger, mange rom, flott at venner kan gi deg gaver, flott å leke sammen med andre og ha flere gaver
Kan ikke gå videre på grunn av "innhold som trenger nedlasting". Står fast i å spille de samme 2 gåtene.
Ja ah
Originalinnhold fra Netflix | Netflix Official Site
The Secret Society: Mystery রোমাঞ্চকর rfr
den siste oppgraderingen fungerer fortsatt ikke! appen fryser ofte.
Android-Applikasjon The Secret Society: Mystery Utviklet Av G5 Entertainment Er Oppført Under Kategori Eventyr. Den Nåværende Versjonen Er 1.45.6600 Utgitt
Jeg har lastet ned dette spillet til hver nye telefon jeg har fått. Men da jeg la den til denne telefonen, startet den meg ikke der jeg sist sluttet. Jeg måtte starte helt fra begynnelsen. Ellers har jeg ikke hatt noen andre problemer med det og elsker å spille dette spillet. Hvis du elsker skjulte objekt-spill, anbefaler jeg deg å prøve dette.
Nov.-oppdateringen brøt mange ting og endret gamle favoritter til noe som ikke lenger er elegant eller spillbart. Så skuffet.
liker det godt, men endringene i noen scener gjør det vanskelig. liker heller ikke når den faktiske gjenstanden ser annerledes ut enn bildet ledetråd.
Hvis det er en tid, noe som betyr at du klikker på et objekt rett før tiden er over, taper du alltid. Gi bånd til spillerne
Jeg elsker dette spillet og prøver å spille hver dag. Noe er ikke så lett å finne ut! Bare gjør Gem Match enklere! Også, hva skal jeg gjøre når modusen ikke er tilgjengelig eller ikke den som trengs?
Det er ingen fremgang i dette spillet. Nye gåter har blitt lovet i flere måneder, men ingen har dukket opp. Oppdragene tar aldri slutt, siden elementene aldri vises selv om nivået og modusen er riktig og søket har blitt gjentatt igjen og igjen og igjen. Nå er spillet veldig kjedelig, og jeg vil slette det.
En av de få tingene jeg synes er irriterende med dette spillet er at når du går opp i nivå, blir energien din bare fylt opp til maks for det nivået, så hvis du er på 0, er det flott, men hvis du bare er en få poeng unna maks. får du bare påfyll - energien du har lagret, spart, kjøpt osv. telles i utgangspunktet med på toppen. Jeg synes det er veldig urettferdig, hvis maks for et nivå opp er 100 og jeg allerede har 100 (for eksempel), burde jeg ha 200.
lego® hidden side - Apk AMP
Mystery of Black Hollow Lane av Julia Nobel som e-bok, epub fra ...
Calgary Chinatown Secrets - Airbnb
Det lar meg ikke åpne spillet mitt med mindre jeg laster ned oppdatering.
Trenger å koble til Facebook, så når du får et nytt nettbrett eller en ny telefon mister du ikke nivået ditt. Dette har skjedd minst 5 ganger for meg. Bare en annen grunn til at jeg ikke vil kjøpe noe fra spillet.
The Secret Society: Mystery Adventure iww
Et flott spill du kan bruke din. Å fokusere og lete etter skjulte skatter
Jeg hadde bare startet spillet og jeg liker det, men problemet er blokkeringsspillet. Jeg kan ikke flytte dem opp eller ned
P.U.G.S. Agents er et klassisk 80-talls 2D Top-Down eventyr med helt nye helter. To agenter for den hemmelige organisasjonen P.U.G.S. må løse et mysterium